tränat

Wiie, nu är jag hemma efter min första träning på sports-inn här i leeuwarden. Det var lite spännande måste jag påstå. Hade ju hört av frida och lollo att det var ett gym som inte precis hade sig de modernaste maskinerna. Så därför föreställde jag mig gymmet i kristianstads idrottshall.. För värre än det kan det ju inte bli.. Det var riktigt gamla maskiner (som knappt ens kan kallas maskiner) där när jag gick på gymnasiet. Och blev därför blev jag bara positivt överraskad när jag väl kom till sports-inn. Okej, det var inte precis friskis gym.. verkligen inte. Men kan iallafall jämföra det med sånnaskolans gym. Litet, fast ändå helt okej maskiner. Så blev en timmes träning. Dock inte den effektivaste.. men i nästa vecka ska jag få en genomgång och ett pass anpassat till mig, så då ska det förhoppingsvis blir lite bättre. =)

Sports-inn

Ser inte så mycket gym och träninganläggningsaktigt ut till utsidan, men här ryms alltså på två våningar ett gymrum, ett konditionsrum, och sen simanläggning m.m. Ska ta en ordentlig rundvandring senare. Idag kollade jag bara in träningdelen. Men lär nog se resten med, ska ju träna aquaerobics, är tänkt så iallafall, så då bör jag ju se simhallen med.

Lite vy på leeuwarden



Min mycket vackra cykel.. eller vad tycks?? Gillar mitt röda lås! Är det som gör att jag kan hitta min cykel bland alla andra cyklar i skolan varje dag i alla fall.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0