valuta

Gillar just nu verkligen inte att Sverige har en egen valuta.. Tänk så mycket bättre det hade varit för mig om Sverige oxå hade haft euro. Har alltid tyckt att Sverige ska ha sin egna valuta, men just nu när sverigesvaluta är så svag så måste jag ändra mig. Just nu är nämligen eurokursen i 11, 5040. Inte den bästa precis.. Vilket innebär att varje gång jag tar ut €100 förlorar jag sådär 150 kr. Så hoppas verkligen att kursen går ner snart!

Såhär har eurokursen varierat sen jag kom ner hit. Inte det bästa.. Andra hållet hade varit mycket bättre!

(källa valuta.se)

Ajja, finns inte så mycket att göra åt detta, mer än låta bli att handla i onödan.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0