Baskery

Ska vara i skolan om 35 min och kan säga att jag är smått trött. Blev som sagt ISN Live igår kväll som började med en cykeltur i det härliga vädret! Regn och blåst är ju så härlig kombiation, INTE! Var lite blöta när vi kom fram och jag har konstaterat att min regnjacka behöver impregneras igen. Slutet av armarna blir direkt blöta.. suck. Men, men, är ju inte världsproblem precis.. så klarar mig nog med den som den är fram till jag kommer hem. Ajja, ISN Live igå var ganska så bra. Eller vissa band var lite tråkiga att titta på, men när väl Baskery kom så blev det bra musik! Like a lot!! Men så har jag alltid gillat country i alla dess former, så även när den kombineras med folk-punk. Därefter blev det vidare till Dobio och senare till Mammaloo. Så var hemma vid kvart över tre, halv fyra. Lagom tid, eller hur?!

Nu ska jag fixa till mig och sen blir det till skolan. Känns som att det kommer blir många timmar i skolan idag. Caserapport 2 ska bli klar!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0