dag??

Alltså det är inte att man blir lite förvirrad över dagarna när man haft långledigt. Har flera gånger idag kommit på mig själv med att tänka att det är måndag, när det i själva verket är onsdag ((fast nu höll jag på att skriva söndag!) Vaddå virrig!). Att det är onsdag innebär ju att det bara är två veckodagar denna veckan, ja de andra två var ju helgdagar (eller nåt sånt). Det är oxå smått intressant för fick igår veta att befrielsedagen är bara officiell helgdag vart femte år, (2010 nästa gång) så alltså var affärer m.m. öppna igår. Det är ju oxå ett sätt.
Men i vilket fall så är det snart helg igen, med planer som just nu är noll.. eller nån plan finns, fast vet inte om det blir av eller inte än. Ajja, blir nog bar i vilket fall!

Å imorgon är det bara en vecka tills carro kommer.. jäklar vad tiden går snabbt! En liten rolig sak är att när carro har frågat om det är nåt speciellt hon ska ta med ner till mig, så är det enda jag kommer på svensk lösgodis! Å speciellt lakrits.. Är ont om saltlakrits i detta landet och godiset i annat fall smakar mest färgämnen och annat konstigt! Usch!


nederländskt lakrits till höger på bilden.. lite smått mysko i lakritssmaken.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0