en blöt dag som gav flashbacks

Är äntligen hemma och halv liggandes i sängen efter en kul men blöt festivaldag. Sen klockan tio i ett har jag spenderat överallt i leeuwarden utom här hemma. Okej, kanske inte överallt. Mest i centrum och på festivalen i omnejderna runt Oldehove men blev även en avstickare till västra delen för att handla, laga och äta mat hos Jolanda. Det var ett lagom avbrott i ståendet och gåendet. Mätta och glada gav vi oss sedan ut igen och tillbaka till festivalen fast då i ösregn för att spendera större delen av kvällen på oldehoveplatsen. Såg band efter band och blev blötare och blötare. Och just då fick jag flashback, Scout 2001 - avslutningen, nån som inte minns dansandet till e-typr i regnet?! jiingi - funkis kick-offen, sämsta kick-offen jag varit med om i ihällande regn och ännu mer rivningsdagen när vi i 5-6 timmar rev stora scenen i typ konstant regnande. Och ju längre tiden gick nu ikväll, desto mer flashback kändes det som.. För jag var typ nästan lika blöt som då på jiingi där ett tag.. Men nu är jag hemma oich börjar få värme i kroppen igen.. och håret börjar torka.. Och nu ska jag sova...
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0