ett mål

Jag har satt upp ett mål här tills jag ska åka hem (ett av några stycken), och det är att tömma så många skönhetsproduktsflaskor och burkar som möjligt! Alltså se till att de räcker lagom tiden ut här!
Får se hur det går, men ser ut som att både schampoflaskorna, bodylotionen, ansiktsvattnet och en del till kan bli tomma lagom tills jag ska åka hem. Helst linsvätskan oxå. Hade ju varit tokbra! För hur kul är det att packa ner halvfulla flaskor i en packning som man vet redan kommer vara fullspäckad. Fullkomligt onödigt skulle jag vilja påstå! Tar både upp plats och onödig vikt!
Blir istället till att låna av mamma så länge när jag kommer hem fram tills dess att jag köper nya produkter. Är väl oxå nackdelen med att åka hem till midsommarafton, kommer hem lagom till lite röda dagar, då en del affärer inte är öppna = vissa produkter blir svårt att få tag på. Men en helg klarar man sig alltid!

Ett annat mål är att jag ska be mamma boka en tid hos min frissa så fort jag vet när jag kommer hem. Måste göra nåt med mitt hår då! Börjar bli lite trött på hur det är nu. Smått slitet och börjar bli lite gråhårig enligt carro. Nä, det går ju inte för sig! Så en slingning och klipppning när jag väl är hemma igen vore inte fel!

Ja, som det märks så börjar tankarna redan gå mot hemresa. Trots att det är ca 25 dagar kvar här och en himla massa kvar att göra. Men det är ju lite av ljuset i den tradiga pluggvardagen just nu.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0