förträngande

Insåg nyss att jag har en lektion ekonomiräknade imorgon. Hade på något sätt lyckats förtränga det, och dessutom inte lyckats se det trots att jag kollat i både min vanliga kalender och på kalendern på google. Men nu upptäckte jag det! Tur det me kanske.. eller. Ajja, ska ju till skolan i vilket fall imorgon för att förbereda till fredagens seminarie som vi bland annat ska hålla i. Så hade ju inte missat den i vilket fall antagligen.

Åh, ser så fram emot att åka hem snart.. Om lite mer än en månad! Ska bli så kul att komma hem och sen blir det en resa upp till Kalmar med och hälsa på vännerna där! Ska bli så skoj! Fast först ska jag ha en rolig sista tid här nere, samtidigt som det är och blir mycket plugg.

Nä, åter till ryanaircaset nu.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0