konstaterande

Har uppptäckt att jag just nu är inne i en period där jag gillar kommatecken. Sätter kommatecken på vart och vart annat ställe i en text när jag skriver och helt fel blir det med. Nä, får bli skärpning med detta! För är det nåt som är jobbigt att läsa så är det när det är kommatecken på helt fel ställen i en text.

Jaja, det var dagens konstaterande det. Bland många andra! Nu ska jag måla lite naglar. Tånaglarna ska få lite färg för en gångs skull. :)

Har förresten packat klart ett paket med kläder och skor som ska skickas hem nu. Det enda problemet är hur jag ska få paketet till posten? Är nackdelen med ett land där cyklarna inte har "traditionella svenska" pakethållare. Här känns det som att pakethållarna är till för att skjutsa på och inte ha som just pakethållare. Så får klura vidare på hur jag ska kunna cykla med det. Är ju inte precis så att jag vill ta en promenad och bära på paket ända ner dit. Det är lite tungt för att bära på så länge. Och inte minst otympligt. Ajja, det är ett senare problem. Ska iallafall få iväg det i veckan är det tänkt.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0