konstig dröm och old pics

På något sätt så har jag en förmåga att drömma väldigt konstiga drömmar just nu. I natt, eller imorse snarare drömde jag om att min familj och goda vänner till familjen var ute och körde och handlade och allt var det var och sen plötsligt var råttor eller om det var möss, med i bilden och kröp rundor över allt. Och tillslut i sängen och sen vaknade jag. Då kliade hela kroppen och det kändes som att det hade varit möss som krupit i sängen.. Usch! Lite läskigt! 

Nu ska jag försöka komma igång med lite pluggande, fast tror faktiskt att jag innan dess ska ut och powerwalka eller springa lite, har massa överskottsenergi över i kroppen nämligen.. Eller om det blir ett litet aerobicspass/hoppande här hemma.. Är nästan mer lockande faktiskt! =) För är det nåt jag saknar just nu, så är det aerobic, friskis dans och medelpass och scouter och att sjunga såklart! Jag i ett nötskal helt enkelt!! =) För är det nåt man kan förknippa med mig så är det ju träning-helst aerobic, sång och scouter.

Sånt här saknar jag:
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0