lite shopping och sol

Igår blev det inte mycket skrivande och pluggande. Däremot blev det istället en runda på stan, där det shoppades lite nya linnen! Ett i min gröna favoritfärg och ett svart-vitt randigt! Även en ny bh inhandlades, vilket var på tiden.. sist jag köpte ny bh var i slutet av sommaren förra året! Oops! Det e ett tag sen!

Idag är solen lika strålande, varm och fin som igår, om inte mer! Igår var det molning då och då fast ändå tokvarmt! Så därför ska jag sätta mig ute i solen nu ett tag och läsa lite i en av mina svenska böcker som jag fick av carro! Sen blir det lite plugg i eftermiddag. Måste ju göra det me!

Igår kväll gjorde jag förresten nog den nyttigaste maten på länge (äter iofs ganska så nyttigt alltid, men för att vara lördag var det nyttigt mat). Blev ungsbakad lax, kokt potatis och ärt och morotsstuvning till det!! Så gott!

Nä, men om man ska klä på sig lite nu så man kan sätta sig i solen en stund. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0