motgångar

Just nu går allt bara emot mig känns det som. Skolan går inte allt för bra.  Fick kritik idag för att presentationen i fredags var knappt godkänd.. som att jag inte visst det, säg nåt nytt! Sen verkade Mark inte gilla presentationen idag heller.. Fast jag tyckte faktiskt den var bra. Hade bra exempel iallafall, men sen var det en svår del, som han själv sa dessutom, så då borde han ju ha lite förståelse.

Sen fick jag min hennes tidning igår, som visade sig vara det sista numret. Min favorit tidning ska läggas ner! KATASTROF! Vad ska jag nu läsa liksom? Har ju prenumererat på den sen gymnasiet nån gång! Så kan man säga att det kommer vara konstigt att inte kunna läsa den tidningen i fortsättningen. :( Nä, måste nog hitta en ny sen då..

Det sista för dagen (än så länge) som inte är så bra är att tentamenstiderna ligger ute nu, Och självklart har vi tentan på onsdagen mellan 17:30 och 20:00, så där man konstatera att det är lite svårt för mig att kunna åka hem på torsdagen. Blir lite stressigt då, så det tidigaste jag kan komma hem verkar vara på midsommarafton. Fast det kan ju vara okej det med. Men får nog kolla lite på det.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Carro

Fasen vad surt!!!!

2009-05-21 @ 09:13:34
URL: http://soldatboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0