musik och bilder från liberation day

Har satt mediaplayern på blandning och sitter och lyssnar på härlig musik just nu.. I ena stunden är det Trancemusik, i nästa pop, sen lite svenskt med kören, därefter hip-hop, techno, rnb och så vidare.. Man kan verkligen påstå att jag har varierande musik smak. Från Ulf lundells öppna landskap till Justin timberlakes summer love är kanske inte den vanligaste övergången.. Men passar mig bra! =) Iallafall med det humöer jag är på idag.. Lite småtrött och seg och sitter och pluggar nederländska.

Har varit i skolan två gånger idag.. Först för att träffa Airline-gruppen, sen hade jag lite mer än en timme över innan vi skulle träffas med casegruppen.. Så blev hem och laga lite lunch då. Passade på att göra pannkakor på min en vecka gamla mjölk och ett ägg som hade varit smått fryst.. Men de blev bra och goda ändå! Väl tillbaks i skolan hade vi ett möte där vi planerade om lite på ca en kvart och sen blev det hemåt igen.. Fast då blev det ett stopp på superboer för min veckohandling. Så nu har jag iallafall kött och sånt hemma så jag klarar mig en, två veckor till.. Är alltid lika skönt att veta att det finns i frysen och är bara att ta upp och fixa till. =)


Liberation day/festival (befrielsedag/festival) i Leeuwarden
festival och Oldehove

Bild 1: Minnesmonument  2. Folk  3. The Hotel  4. Jolanda dansar  5.The slackers


Bild 6. Härligt regn väder  7. Earl Thomas  8. Ruben, Danielle o Jolanda  9. Janneke och Sander  10. Oscar och Milla
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0