one thing done

Har äntligen skrivit klart min företagsekonomiska analys. Den blev ganska så bra om jag sjäv får säga det. Får väl se vad de andra tycker sen imorgon. Har även haft lite diskussion, samtal, planering med carro angående midsommar! Bägge två hade ju lite stor beslutångest.. fast nu vet jag vad jag vill. Vi ska bara lösa lite resor först. Bland annat min hemresa först och främst. Men där är det bara flygbiljetten som är kvar att köpa. Resten är klart. Sen är det då nästa problem, på samma dag. hur ska vi lösa det enklaste för att ingen ska behöva åka sådär massa onödigt! Och som sagt det enklaste hade varit om jag hade haft tillgång till en bil. Varför har jag inte det?! Men det orkar jag inte tänka på nu. Det löser sig på något sätt.

Nu blir det matlagning. Nåt med kyckling och sen blir det till att läsa två artiklar till morgondagen. Här är det ju alltid nåt plugg att göra liksom.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0