scary...

Alltså jag måste säga att jag är lite skraj för att komma tillbaka till Kristianstad efter helgens alla händelser där. Det är ju inte lite att man börjar undra vad det är som händer i den staden?

Först och främst för detta, att överfalla, råna och misshandla tre människor bara sådär på en ganska så öppen plats ger ju lite osäkerhet för staden.
Sen kan man lägga till detta. Okej, för att jag inte skulle få för mig att köra en okänd person bara sådär, även om jag skulle få pengar för det.. men det är ju ändå sjukt skrämmande.
Och slutligen så ännu ett väpnat överfall som man kan läsa om här.

Alltså vad är det för människor som bor krstd? eller iallafall befinner sig där? Det är ju inte så konstigt att alla flyttar i krstd. Dels känner alla verkligen alla, och sen sånt här.. Usch!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0