segt, segt, segt

Usch vad trött jag e.. och blir ju bara ännu mer segare av att sitta och plugga. Nu vill jag bara sätta på en repris av ett tv-program och koppla av, men det går inte. Måste få detta klart ikväll. Och med detta innebär det min del av presentationen inkl. handouten och tankar på vad jag vill ha med i powerpointen. Kan säga att jag är sjukt trött på strategic capability och då speciellt capabilities for sustainable competitive advantages. Har suttit med det sen halv fyra och det tar ett tag innan man blir klok och får grepp om vad det är man sitter och läser. Och är ju en himla fördel att förstå om jag ska kunna stå och hålla presentation om det. Sen ska jag dessutom sätta in det i Ryanair och aviation industry för att ge exempel med det. Det är verkligen lätt.. Inte! Nä, får väl ställa in mig på att det blir några timmar till med detta innan jag är klar... Suck! 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0