söndagen och måndag

Igår blev det en slapp dag här. Gjorde nog inget vettgt förutom att ladda upp massa bilder på facebook och resdagboken. Och sen pratade jag me familjen på kvällen. Var ganska kul att prata med pappa samtidigt som de kollade på bilderna från Keukenhof och Haag. Var dels lättare att kommentera bilderna och kul att höra pappa och mammas kommentarer... När det handlar om blommor och omgivningar så är alltid M&P imponerade. Så tror jag vet vart jag fått mitt intresse av blommor från iallafall.. Sen att jag älskar skulpturer och arkitektur med är nog mindre från generna, även om konstintresse finns i familjen.

Idag blir det plugg och åter plugg, ska läsa caset och tre kapitel om strategic choices till onsdag. Så jag har att göra.


Å btw, bara 3 dar till carro kommer nu!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0