storstädning

Nu har jag storstädat här, allt är dammsuget och våtttorkat och toaletten och handfaten är rena, fina och skinande igen! =) Så duktig man kan vara en fredagseftermiddag!
Innan jag städade satt jag ute i solen med min nya hennes-tidning och musik och hade lite egen tid helt enkelt! Mycket skönt! =) Dock försvinner solen alldeles för tidigt precis här utanför. Redan klockan tre ställer den sig i sådär sydvästligt läge som gör att huset är i vägen. och visst går det att flytta sig till andra sidan av innergården och parkeringen.. men kände inte riktigt för det.. så då passade det bra med städning istället.

Nu ska jag laga lite mat, blir wokat med nudlar, grönsaker och kyckling idag. 

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0