Tisdag

Snart har ännu en dag passerat. Tiden går så jäkla fort! Fast det gör inte mig nåt! Inte just nu.
Var då i skolan vid elva för att träffa gruppen och bestämma lite inför seminariet på fredag. Sen blev det lite tid över innan ekonomin började. Så vi satt och pratade om lite allt möjligt, men mest om Sverige. Visade sig att Baukje bor i ett svenskt hus. För där öppnas ytterdörren utåt. Vilket inte är så vanligt här.. och det stämmer faktiskt när jag väl började tänka efter. Många dörrar öppnas inåt här.. Sen blev det ekonomilektion och därefter satt vi och gjorde nya decisions för airlinegamet. Känns som att det bara är det vi gör hela tiden. Nya decisions ska in varje onsdag och fredag. Så varje tisdag och torsdag sitter vi och beslutar nytt!
Efter skolan cyklade jag ner på stan för att leta present till carro. Det var inte det lättaste men hittade lite som jag hoppas blir bra. =) Skulle även ha tag på frimärke, men då sålde de inte längre utrikesfrimärken på bokhandeln. Så tänkte att då tar jag det imorgon istället. På vägen hem blev det inom super de boer för att handla oh då upptäckte jag att de sålde frimärken där, i förbutiken.. varför har jag inte tänkt på det tidigare? Så blev lite frimärken inköpta där -> kan skicka ytterliggare ett vykort till farmor o farfar nu.
Väl hemma blev det lite lunch i form av vitlöksbröd och frukt. Kanske inte så jättebra lunch, men ville ha nåt enkelt så då fick det bli det och därefter plugg! Sen tog jag mig en paus med ett avsnitt rederiet faktiskt då jag kände att jag höll på att somna under tiden jag läste. Och nu har jag nyss ätit kvällsmat och ska återgå till att plugga, är lite förberedelser till imorgon som måste göras. 

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0