Utgång och skola

Igår blev det fest och utgång till doozo, vilket innebar att när klockan ringde i morse (kl 9:15, bestämde mig när jag gick och la mig för att skippa lektionen idag) så var jag rätt så trött och smått bakis.. men bara snurrigt bakis. Ingen huvudvärk eller sånt. Skönt! Sen blev det till skolan för att möta Wietske och sätta ihop Powerpointen till imorgon.. Kom även på en wicked question, som jag iallafall tyckte var ganska så bra (kanske för det var jag som kom på den :P ). Dock blev vi inte helt klara med Powerpointen, så jag ska göra min del nu och Wietske sin del och sen ska vi försöka sätta ihop dem på nåt vis.. Och sen så blir det repetering och åter repetering av vad jag ska säga imorgon.

Sen om typ 8 timmar kommer Carro!!  =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0