tankar

En positiv sak med att bo långt iväg, vara i ett annat land och ha mycket egentid är att man får bra självinsikt. Så lite sanningar om mig själv och tankar som jag kommit underfund med är att...
  • Jag är alltid positiv till typ allt, är det något som verkar svårt så ser jag utmaningen i det hela istället. Är inte ofta jag är negativt inställd till nåt.
  • Även i läget när man möter nya människor, öppenhet och ej förutfattade meningar är alltid en fördel att ha.
  • Jag är nästan aldrig långsint, iallafall inte när det handlar om att göra något fel, göra en irriterad osv. Brukar oftast "glömma det" till nästa dag iallafall.
  • Faller inte så lätt för killar men när jag väl gjort det och är kär har jag svårt att gå från det stadiet när man är kär till att känna att jag har kommit över den personen. Men sen har det kanske oxå med att göra att man blir mer och mer kräsen för var kille man haft.
  • Jag har ganska mycket tålamod, och är som redan andra konstaterat väldigt stresstålig. 
  • Vänner är viktiga och bara en liten tanke kan göra en glad när man är lite nere, ensam osv. (fast det har jag sagt förut och är lite av min livsfilosofi.. om än att jag är dålig på att hålla kontakt och höra av mig)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0