Pingsthelgen

Har varit dålig uppdatering här under helgen. Orsak strålande solsken och underbart härligt väder ute, plus att SM i gymnastik har gått, så när jag varit inne har jag suttit klistad framför livestreamad direktsändning framför datorn. Och det är när jag ser allt gymnastiskt speciellt truppgymnastik som jeg verligen ångrar att jag inte satsade mer på det när jag höll på! Attans vad kul det är! Och gud vad jag saknar den spänstigheten och vigheten jag hade då!  Visst jag kan fortfarande stå på händer och hjula m.m. men att göra en flickis eller handvolt är ju inte att tänka på precis.. Även fast jag nog fortfarande kan tekniken, så skulle de nog inte vara så snygga längre och framför allt skulle jag behöva hjälp!
Ajja, men är kul att se på iallafall. =)

Igårkväll blev det ner till frisian festivalen igen. Var lite uppträdande där och sen fastnade vi där ytterliggare ett tag. Kom fram två alkisar som började prata med oss och det var inte mycket vettigt som sades, men många skratt blev det! Har nog inte skrattat så mycket på länge. =) Därefter blev det vidare till Gloppe, fast på vägen fick även oscars cykel ett bad i en fontän. Var nån som hade pissat på oscars cykel (iallafall trodde han det), så cykeln fick bada lite. Dock var inte vattnet i fontänen så rent heller..

Har bokat flygbiljetten hem nu. Så nu är det defintivt! Den 19:e juni (midsommarafton) åker jag och oscar till Danmark och sedan Sverige igen. Har sista incheckningstid 05:55 (tidigt japp) och sedan går planet en timme senare! Blir en natt på flygplatsen där under tiden. Eller ja några timmar iallafall. Beror ju lite på när vi tar tåget härifrån. Men det är att tänka på mer senare. Först är det lite skola kvar.

Men innan dess ännu en dags ledighet. Imorgon är det ju annandag pingst och som det ska va så är det en röd dag här (är ju bara sverige som tagit bort den röda dagen). Så här är det helgdag imorgon. Vilket innebär att typ det mesta är stängt! Me vad gör det, är ju sagt att det ska vara lite fint väder imorgon igen så för min del blir det nog lite solande ute även då. =)

Bilder från frisian street festival
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0