seg lördag

Idag är jag fruktansvärt uttråkad, har typ inte haft nåt att göra.. I alla fall inget vettigt och det har därmed bidragit till att jag har suttit vid datorn hela dan. Surfat rundor på internet, har kollat in kristianstadsbladet, kvp/expressen o aftonbladet x antal gånger, så nyheterna har jag koll på iallafall. Och sen spelat lite sel på datorn bl.a. patiens och därefter blev det ett avsnitt av stockholm-arlanda och ett O.C. avsnitt.

Nu har jag nyss ätit och sitter och funderar på vad jag ska sysselsätta mig med fram tills att jag ska börja göra mig i ordning om en timme ungefär. Kolla på ännu ett avsnitt av O.C. eller kanske spela lite patiens, eller varför inte lösa ett korsord... hmm.. svårt val...


Åh, just det hemlängtan har jag haft lite idag med. Saknat familjen, åhus och kalmar med min gamla lägenhet och alla vännerna!

Miss u
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dig me!!! Men nu får du snart sällis!!!

2009-05-03 @ 13:30:50
URL: http://soldatboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0