vilka skor passar var?!

Idag blev jag än en gång väl medveten om hur tankarna om hur man klär sig skiljer sig åt mellan Sverige och Nederländerna. För idag när jag kom till skolan tror jag att ungefär varannan person gck runt i badskor flip-flops. Kanske inte det snyggaste att gå i till skolan.. Eller?
Visst är det flipflops i snyggare modell så gör det väl inte så mycket. Till exempel dessa .
Men flip-flops som de härär inte fullt lika snyggt!

Det får förresten mig att tänka på när Intersport-badskorna var sådär tokpopulära och alla gick runt i dem. Och det var väldigt viktigt att det var intersports badskor, inte team sportias eller stadiums! Dem gick man i alltid under sommaren, till och med i skolan.. men på högstadiet och gymnasiet då istället. Vilket är lite skillnad mot högskola/universitet.


Avslutar med en liten bild på hur gårdagens solbränna blev.. Checka linjen, det syns verkligen att jag satt och solade i kjol. ;)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0