lördag

Lördag idag.. en lördag utan så mycket planer. De enda planerna är att det antagligen blir utgång till Gloppe ikväll.

Somnade vid två i natt efter attjag kollat på två avnitt av O.C. sen vaknade jag första gången vid kvart i åtta, somnade om, vaknade andra gången vid nio, somnade om igen och vaknade kvart över tio. Då hade jag lyckats drömma en helmysko dröm, så visste inte riktigt var jag var.. Sjukt trött var jag me och är fortfarande. Trots att jag ätit frukost och uppdaterat mig om nyheter m.m. Nä, får nog bli en kopp kaffe nu så att jag kan piggna till ytterliggare lite mer. Hoppas att det hjälper lite. =)


lite bilder från queen's day i Amsterdam, fler bilder finns på resdagboken.

       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad e queensday?

2009-05-03 @ 13:26:48
URL: http://soldatboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0