fixar-nisse

Nu har vi haft ssh:s fixar-lasse (eller vad han nu kan tänkas heta.. gissar på nåt mer nederländskt som Meinard eller Herman eller kanske Jos) här i typ 3 timmar. Och vad har han gjort jo, satt upp whiteboard och hängare på mitt och satus rum, skruvat åt lite skruvar, oljat dörrarna och typ fixat med kranarna och vattnet. Men hur kan det ta tre timmar?? Dessutom hann han inte med Millas rum och att fixa min garderobsdörr så han ska komma tillbaka imorgon.. Eh, vaddå att han jobbar segt! Som sagts tidigare effektiviteten i detta landet är inte den bästa!

Ikväll är det celebrate the summer party på doozo. Funderar på om man ska dit, har jag tid/ork? Gäspade mig typ igenom CBL:en och har lektion i skolan imorgon samma tid som idag, alltså 9:15. Men det har inte stoppat mig innan, mest är det beroende på hur bra det går med förberedelserna till seminariet. Och så vilka mer som ska dit?

Men nu ska jag forsätta mitt skrivande och förberedande. Har haft en lite paus nu, med lite dammsugning. Han var ju inte så duktigt på att städa upp efter sig. Så var ju tvungen att städa upp borrdammet och sånt!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0