Fredag

Oj, dålig uppdatering här idag. Men kan ju skylla på att jag har ju knappt varit hemma... eller iofs, så har jag varit hemma sen halv tre. Men då har det oxå varit fullt upp, tvätta, städa, iväg och handla, läsa bloggar, läsa nyheter, spela en omgång sudoktu (går att spela på dn.se), ladda upp bilder på resdagboken, laga mat och ja, nu sitter jag här. Har nyss bestämt planer för morgondagen. Då bär det av till keukenhof med halina och tündi (och nån mer tror jag), sen leiden och efter det kanske haag! Ska bli kul! Och kameran ska verkligen inte glömmas, för då vet jag iallafall att mamma och pappa inte blir så glada! För är det nåt ställe de nog skulle vilja till så är det keukenhof, så blomster och trädgårdsintresserad som de är så är det lätt att gissa!

Men först blir det fest ikväll. Dock får jag fortsätta på det jag har gjort de senaste gångerna vi festat, att inte dricka så mycket, ska ju trots allt upp vid åtta imorn, eftersom kl nio ska vi ses hos Halina. Så är dumt att vara bakis då, därför max en flaska vin ikväll och hemgång senast 3, så att jag iallafall får några timmars sömn. Är alltid en fördel!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0