så hade man 1,5 timme över

Så blev det en sådan konstig morgon där allt bara ändras. Var tänkt att vi skulle mötas i skolan kl tio, men fem i tio ringde Oscar och sa att Jelbrich inte kunda komma förrän i eftermiddag, då hade jag som tur var inte cyklat till skolan än. Sen när jag precis hade pratat klart med oscar ringer Liselotte för att höra hur vi ska göra. Så blev bestämt att vi ska mötas efter ekonomin istället och eftersom hon precis var på väg till skolan, så fick hon vända tillbaka igen. Och nu sitter jag här och ska inte vara i skolan förrän om 1 timme och 45 min. Så vad ska jag göra fram tills dess? Plugga lite kanske?!

Igår blev en mycket rolig kväll, var kul att köra knytkalas med mat får respektives land. Även om något (pannkakssoppa) var väldigt skumt i smaken. Under kvällen blev det även guitar hero och en massa dansande till många gamla favoriter, körde igenom både låtar från Spice Girls, Backstreet Boys, ABBA och många andra. Och sen dansade jag och Frida till cha, cha slide. Det är en riktigt härlig favoritlåt! Blev sedan vidare till Fire, där det blev dansande till ännu mer gamla låtar. Med fokus på twist!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0