participations-point

Så har jag haft CBL idag igen. Och kan nog konstatera efter dessa CBL-lektioner vi haft än så länge (har två kvar) att mina participationpoints lär nog inte bli så jättebra. Är inte så aktiv i att prata, vilket typ hela CBL går ut på. Nä, det är ju inte min grej, speciellt inte på förmiddagen. Min hjärna på att tänka snabbt kommer inte igång förrän på eftermiddagen/kvällen (med undantag på tentor) så att ha alla CBL.lektioner på onsdagar med start 9:15 är inte riktigt till fördel för mig.  Känns lite som att jag är tillbaka på högstadiet igen, när jag bara sa nåt när jag var riktigt säker på svaren. Men orka bry mig, huvudsaken är att jag klarar kursen. och om det är med precis godkänt i participationspoints eller mer gör inte så stor skillnad! Det viktigaste är tentan!

Ikväll är det ISN Live (international student night live) igen. Tredje och sista. Vill dit, men vet inte om det är nån mer som ska dit, förutom allt FReC-folk då. Får nog kolla upp det. Är dessutom faktiskt ett svensk band som ska va där med, baskery, så vill gärna se dem!

Ajja, nu ska jag göra.. ja, det vet jag faktiskt inte. Har inget plugg idag.. eller plugg är det alltid, men har inget speciellt att göra inför imorgon iallafall.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0