tisdag och onsdag

Ännu en dag i Lund är avklarad, blev en heldag idag med först grupparbete och sen gästföreläsning i management consluting som gick lite över tiden, vilket innebar att vi fick flytta oss lite snabbt till nästa sal för seminarie i CSR. Alltså från andra våningen i byggnad 3 till första våningen i byggnad 1. Iofs sitter byggnaderna ihop och trean och ettan ligger dessutom brevid varandra. Men tar ju ändå lite tid, då det inte precis är fritt på folk i korridorerna när klockan är mellan hel och kvart över eftersom alla lektioner antingen, börjar, har rast eller slutar då.

Igår blev det vaccination för min del. Var en rolig upplevelse. Kom dit vid tio över ett, alltså tio minuter efter de hade öppnat och då verkade alla som jobbade där jättestressade, vilket gjorde att när jag hade fått min spruta och skulle gå till sjukgymnastiksalen för att sätta mig och vänta den obligatoriska kvarten så tog de in mig i ett annat rum och tänkte ge mig ännu en spruta.. tills jag sa att jag redan har fått en! Lite stressade kan man påstå!
Men berodde nog på att jag kom precis efter rusningen. För sen var det ganska så dött. Kom kanske en var 5:e min under tiden jag satt och väntade min kvart.

Mycket biverkningar har jag inte fått av den annars, än så länge iallafall! Förutom värken i armen som alla får. Och sen lite huvudvärk och trötthet eller ja lite illamående och yrsel oxå ibland. Men tror det mest berott på värken i armen. Att lyfta armen över axelhöjd gör jätteont! Så att klä på sig och sätta på sig jacka osv är inte det lättaste.

Avslutar med ännu lite bilder från helgen
Födelsedagstanternas störtsköna dans!


Behöver man tillägga att Lindas stil var klockren!


Ursula och Egon
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0