en lagom måndag (hur det nu kan bli en lagom dag)

Ännu en ny vecka igen... snart jul ju! Men först några veckors plugg till och denna veckan blir det mycket tid i Lund känns det som.

Idag har eftermiddagen spenderats i Lund med grupparbete och plugg. Åkte vid tolv och kom hem vid sex. Lagom dag, iallafall jämfört med hur det blir imorgon. Då kommer det gå i ett från att jag sätter mig på tåget mot Lund vid tio tills jag kommer hem till familjen i åhus efter scouterna vid halv tio imorgon kväll.. Hemska tisdag! Hur jag ska få tid till att plugga under morgondagen är oxå en bra fråga, förutom på tåget då, det finns inte mycket tid till det känns det som. Och mat är även det ett dilemma. Börjar seminare kl tolv och slutar två för att sedan börja igen kl tre. Hur lätt är det att få tag på mat mellan två och tre?! Typ omöjligt. Det mesta är slut då ju... Men det löser sig nog. Nu ska jag skriva ut massa papper (artiklar) till imorgon och sen blir det te och knäckemacka innan det är dags att sova!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0