måndag

Har verkligen varit trött idag.. till och med så att man blivit yr av tröttheten ibland.. :S Sömnbrist kan man nog påstå! Och de blev ju inte bättre av att klockan ringde sju imorse, fast var iofs pigg när den ringde men när man väl satte sig på tåget blev man trött, så halvsov typ hela vägen ner  till Lund och sen var man trött och frusen när man väl kom fram me såklart. Men träffade Hanna när jag stod och väntade på bussen till skolan och även hon tyckte det var kallt, så vi konstaterade att det måste varit kallare i Lund än i Krstd.

Väl i skolan gick vi raka vägen till café Holger för att köpa kaffe! Kaffe är underbart när man är trött! Och obligatoriskt när man ska ha föreläsning där man mest sitter och lyssnar. Det går verkligen inte att klara av en föreläsning utan kaffe.. Isåfall ska den vara jätteintressant och en sjukt bra föreläsare... och den kombinationen är inte ofta den förekommer. Fast vår föreläsning var intressant idag, gästföreläsning om management consulting med en från accenture. Det finns verkligen många företag som man kan jobba på och många olika områden... Vilket är bra!

Satt lite med gruppen efteråt och försökte komma fram till hur vi ska lägga upp vårt seminarie. Det är inte det lättaste.. speciellt inte när kapitlet man har är på 40 sidor! Men lite ideér finns iaf, så det ska förhoppningsvis bra tillslut. Har briefing-möte med vår CSR-lärare på torsdag så hoppas få lite bra feed-back då.

Nu ska jag läsa lite i den underbara business ethics boken och kolla klart på fotbollsgalan och sen blir det till att sova. Har tvätt-tid imorgon bitti, och så ska det pluggas hela förmiddagen, sen ska jag åka till Åhus vid ett för att bli vaccinerad. Är av nån anledning listad i Åhus, så fram tills jag har ändrat min vårdcentralslistning så får jag gå i Åhus, och alltså även bli vaccinerad i Åhus. Fast iofs är det ganska så bra i just detta tillfälle. Finns ju inte riktigt lika många mellan 19-29 i Åhus som det finns i Krstd. :) (eller om man slår ut det per vårdcentral blir det kanske tvärtom ändå)..

Lite till bilder från 50-årsfesten

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0