en lördag med plugg

Vilken plugg-lördag jag har haft här i Åhus. Större delen av eftermiddagen från tolv tiden till sju har ägnats åt International Accounting.. Och nu är sammanfattningen för alla de kapitlen i IA-boken som är på tentan sammanfattade.. Till tentan förra gången hann jag bara sammanfatta de sex första.. så nu har jag sammanfattat resten av den 19 kapitlena också och samtidigt repeterat/ lärt mig de som jag inte hade lärt mig till förra! Dock har det tagit sin lilla tid.. så de sista kapitlena blev klara idag.. Och nu är det bara tre dagar kvar till tentan.. och fyra till MACen. Känns sådär inför den nu.. Men men. Lite tid kvar att plugga till dem är det iallafall. :)

Pratade med carro nu ikväll. Satt och störde oss på klädseln som Melissa i juryn i dansbandskampen hade ikväll.. Jisses, tänk country/pinuppa/can-can.. så har man hennes klädsel som en klockren bild framför sig.. typ! Hemsk klädsel. Dock kollade jag på expedition robinson större delen av kvällen.. fast tycker inte det är nåt vidare bra nu heller.. vad är det för bilder man visar egentligen?!
Sen hann vi även ventilera lite annat, och snart kommer carro ner med! Underbart!! =)

Nu tycker jag familjen kan komma hem från Simrishamn och farmor och farfar så att jag kan gå och lägga mig.. Börjar halv sex imorgon med, så lite sömn innan dess vore inte fel.. Men känns lite jobbigt att gå och lägga sig innan familjen kommit hem. Då lär jag bara bli väck sen i vilket fall.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag älskar verkligen julmusik och kan spela absolute christmas dygnet runt kring jul =)

2009-11-29 @ 22:22:14
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0