...

Hehe, Kristianstadbladet lade precis in en extra, extra notis då det för lite mer än en halvtimme sen blev fullt strömavbrott i hela Kristianstad förutom sjukhuset!

Säger bara att det var tur det hände då och inte tio minuter senare, för då hade de varit tokmörkt i min lägenhet. Blev ändå så mörkt så att jag behövde gå runt och tända alla mina värmeljus för att det inte skulle kännas som att man satt ensam i mörkret och hade det tråkigt.

Ska återgå till pluggandet nu, fick dessutom reda på min andra tenta nu i eftermiddags och den klarade jag visst inte heller, fast att den kändes verkligen bra när jag gick därifrån. Men tydligen inte! Börjar fundera på om jag verkligen ska läsa detta?! Känns ju inte så positivt just nu! Men får väl se hur det går på omtentorna som jag verkligen måste plugga järnet till nu! Vill inte behöva vänta ett år sen för att kunna bli klar med två kurser precis! Så klarar jag inte dem så blir det nog en stor funderare på om jag ska fortsätta???

Ajja, nu blir det plugg till 110% i två veckor känns det som. Tre tentor inom två veckor är inte det man vill ha. Speciellt inte när tentorna ligger den 27:e, 1:e o 2:a.. Plus lite grupparbete utöver det! Vaddå no life utöver skolan den närmaste veckan.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0