hemtenta

Ägnar 6 timmar av denna mulna fredag åt att skriva hemtenta, rättare sagt 9-15:00. Fast just nu tog jag mig ett lunch-break. Åt ju frukost kl halv nio, och har bara druckit kaffe och vatten sen dess, så inte så konstigt att jag är hungrig nu! Men tre timmar har jg suttit med tentan än så länge. Och alla tre frågorna är besvarade. Fast dock lite kortfattat så ska väva ut det lite till de sista två timmarna nu.. har skrivit knappt 700 ord än så länge och har 2000 till förfogande så en 1000 ord är ganska lagom då. Vilket innebär att ca 300 ord till ska jag få ihop. Men är bara att kolla igenom teorin lite till och se om man hittar nåt mer att lägga till och diskutera lite.

När jag väl har skickat in tentan och har allt det avklarat blir det till att packa ihop helgens väska med jobbkläder och plugg/slappekläder och sen åker jag med mamma och pappa till Åhus när de har varit på maxi och handlat. Ska ju jobba i helgen när det är massa scouter som bor på vandrarhemmet. Och sen resten av tiden blir det tentaplugg!

Men nu back till hemtentan!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0