jobbig natt

Usch, denna natten har inte givit så mycket sömn.. fick sjukt ont i magen sådär en halvtimme efter att jag hade gått och lagt mig.. och trots en panodil blev det bara värre till och från i flera timmar. Hjälpte inte vad jag än gjorde.. inte ens vatten som brukar hjälpa, hjälpte inte heller.. blev bara ännu mer illamånde av det på grund av smärtan. Men efter att jag tillslut tagit ett glas treo och ätit en halv banan vid fyra i natt, så kunde jag tillslut somna..
Kan väl bara konstatera att min magkatarr är tillbaka... =( Har inte känt av den på riktigt länge nu, och speciellt inte på nätterna på ett bra tag.. men inatt skulle den visst börja igen. Suck.. Kom iallafall på att jag måste verkligen köpa en ny värme vetekudde. De brukar ju faktiskt hälpa rätt bra.. Och sen borde jag verkligen ta tag i att gå till en läkare med. Kanske ska ringa dit på tordag när jag ändå måste ringa en massa andra samtal.

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, och sen bär det av mot Lund om en o en halv timme för ännu en ny kursstart idag.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Usch då, hoppas du får sova bättre i natt!

2009-11-03 @ 13:48:04
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: kamilla

Najs blogg och fin!:D

2009-11-03 @ 21:43:51
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Anna! Hej! Nu ska du få dagens knasigaste fråga. :-) Jag heter Caroline Engvall och är skribent för tidningen Metro. Med deadline på fredag fm ska jag intervjua tre ekonomistudenter om vad de tror om framtiden och jobb etc - och när jag googlage "ekonomistudent" hamnade jag på din blogg. :-) Skulle du och två kompisar vilja vara med i reportaget? Vore superkul - men isåfall måste du maila mig snabbt på [email protected] så jag vet. :-) Kruxet är att jag är i Thailand och jobbar härifrån nu och två veckor framåt och texten måste vara klar innan dess, så isåfall mailar jag gärna lite frågor för er att svara på. och givetvis får ni OK:a text sedan. Och så blir det plåtning också. Vad sägs? Maila gärna, som sagt. [email protected]



Varma hälsningar

Caroline Engvall

2009-11-04 @ 03:59:58
URL: http://www.carolineengvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0