lite vill ha

Hittade en ny sida HoneyI'mHome med saker som man bara vill ha efter ett tips från Stephanie. Speciellt sidan med smycken var bara åh-vill-ha upplevelse! Just nu har jag inte råd med nåt annat utöver det vanliga som mat och vardagliga saker, då december månads räkningar är på ca 5900 kr, så blir bara 2500 över till mat och allt annat man ska köpa i december (bl.a. julklappar!). Men det är en bra sida att få önsketips ifrån iallafall och kolla på för att få lite motivation igen! =) Vilket jag verkligen behöver. Hur kan man då få motivation av att kolla på sådana sidor då?! Jo, genom att motivera sig med att när jag väl blir klar och får ett jobb har jag råd med just sånt som man vill ha men inte kan köpa just nu!

Lite vill ha för tillfället!



Men nu ska jag sätta mig med international accoutingen, och bara se till att lära mig och få förståelse för allt, så att jag klarar omtentan sen.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0