nyårstankar med mera..

Ja, appråpå nyår så har jag nog äntligen efter lite funderande fram och tillbaka kommit fram till var jag ska fira det. Det senaste resonerandet har resulterat i att det det blir i Stenungsund hos Lisa o Samuel. Kom fram till att jag måste bort från kristianstad lite om jag nu ska vara ledig i en månad. Så då skadar det inte med en liten nyårstripp iallafall! =) Har varit ett himla velande fram och tillbaka eftersom jag vill vara på båda ställena som jag är bjuden till. Men lisa kan jag inte träffa lika ofta som zarah o lina m.fl. så därför blir det dit på nyår!
Sorry, Zarah o Lina... hade gärna firat med er med.. =) Men är lite svårt att dela på sig... :S

Nu ska jag ta tag i dagens pluggande. Mina tre timmars jobb idag är redan avklarade sen tre timmar tillbaka.. (jobbade 06:30-ca. 09:30) och har hunnit äta 3 (TRE!!) frukostar fram tills nu.. så dags att ta tag i dagens andra planer! Alltså TENTAPLUGG!! Å nu tog Ledin skivan slut med så det är ett tecken på att det är dags att byta musik och sätta sig och plugga!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Carro

Gött!! Då blir Lisa glad.. Det e nämligen många som bangar =(

2009-11-28 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0