söndag med julmässa

Efter en natt som fick en plötsligt avbruten sömn när nån fick för sig att ringa på porttelefonen halv tre i natt, vilket gjorde att jag sen fick jättesvårt för att somna om, så vaknade jag vid tio. Hade inte sömnen blivit störd så hade jag nog vaknat vid nio istället, men men. Blev ändå lite plugg mellan frukost och lunch och sen har resten av dagen spenderats med familjen. Pappa och Emil har stått mellan två och fem på julmässan på yllan så jag och mamma gick en stund där innan vi gick hem till mig och fikade och kollade på lite tv-repriser. Sen kom pappa och emil vid halv sex efter att de packat ihop och varit och lämnat allt på kulltorpet, så då det blev middag här och lite tittande på bingolotto! Haha, skulle aldrig få för mig att kolla på det om jag hade varit själv, men när familjen väljer så blir det så.

Nu ska jag kolla vidare på bridget jones diary på trean och sen sova! Imorgon blir det en pluggdag på hemmaplan, och eventuellt en stund på bibblan (beror på självdiciplinen).
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0