stormig onsdag

Det är storm ute nu... eller ja nästan iallafall. Kan säga att jag är glad att jag inte behöver gå ut igen förrän imorgon vid elva. Har blivit tillräckligt blöt ändå i detta vädret, då det regnade och blåste ordentligt mycket i Lund och sen i hässleholm. Så de korta sträckorna jag hade att gå mellan skola och buss, buss och tåg, och tåg och tåg räckte för att man skulle hinna bli ganska så blöt varje gång man gick i regnet. Usch för oväder! Men iofs ganska så mysigt när man väl är inne.

Nu ska jag ta lite kvällsfika och ägna lite tid till att fundera på vilket ämne som jag tycker gruppen ska skriva om i vårt CSR arbete. De andra ska ses i Lund imorgon och bestämma vad vi ska skriva om, men jag kan inte vara med då. Så det var okej för de andra att jag mailade lite förslag istället, så ska få iväg dem innan elva imorgon helt enkelt. För sen har jag klipp och slingtid hos frissan. Klippte mig senast i slutet på juni så är på tiden att håret får lite uppfräschning nu.

I övrigt har dagen varit sådär. Har varit illamående o haft ont i magen typ hela dagen.. men gissar det är magkatarren som inte gillade att mina matvanor och rutiner blev ganska så rubbade igår då det inte blev någon vettig middag nån gång under hela dagen, utan mest mackor och så en halv subway baguette under tiden jag väntade på tåget hem från Lund. Men vet inte säkert. Kan vara nåt annat med. :S Mår fortfarande inte helt toppen, men hoppas att en kopp te gör lite under så jag kan få sova ordentligt i natt. Börjar bli mycket i skolan nu me, så ordentlig sömn är väldigt viktigt just nu så att man har energi till allt som ska göras de närmsta veckorna fram till jul. Är ju inte lugnt i skolan precis. Att jag dessutom har omtenta om mindre än två veckor och att man går och väntar på resultatet i den andra kursen som även den känns lite oviss och där omtentan ligger om exakt två veckor gör inte saken bättre. :S Men, men det löser sig!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0