adresserat Miss...

När jag var i åhus idag passade jag på att hämta ut mitt rekommenderad brev som hade blivit adresserat hem till M&P efter att det först hade skickats till Kalmar.. Kan ju säga att det kände lite speciellt att hämta ut ett rekommenderat brev som var adresserat till Miss A.T.E. Lindgren, det är inte varje dag det händer precis.. Så nu har jag äntligen fått mina slutbetyg i fullständig version. Det tog bara ca 3-4 månader att få det rätt från att jag upptäckte felet. Dock gissar jag att jag behöver skicka upp dem till Karin på BBS i Kalmar så att hon kan registrera dem i Ladok oxå, eftersom de denna gången skickades direkt hem till mig istället för via skolan. Fast det kanske räcker med att hon får en kopia. Får nog skicka iväg ett mail och höra hur jag ska göra. Men de tar jag imorgon.. Nu ska jag kolla lite på tv och sen sova!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0