bästa på länge..

Det blev träning vid halv sex, med dessutom en av mina gamla favoritledare från christinas och efteråt kändes det otroligt skönt.. även om benen var grymt möra och skakiga. Mjölksyra i benen kan man påstå! Förhörde mig om priser och sånt innan jag gick hem också, och kan säga att det lutar åt att det blir xercise. Ska dit och prata lite till på måndag och få en gratis träningsvecka för att kunna prova på lite till pass. Härligt! Ska bara få in det i planeringen me.. hmm.. får se hur det går.

Nu ska jag ta och fixa mig lite te och en knäckemacka och sen blir det till att sova. Har hemsk huvudvärk och har haft hela dagen, men kom på för en stund sen att tigerbalsam faktiskt ska hjälpa.. så tog det på tinningarna och i nacken där en del spänningar sitter och nu luktar det ju tigerbalsam runt hela mig.. men det hjälper faktiskt lite, även om det bästa botemedlet nog just nu är sömn.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0