diciplinen är långt iväg...

Jag har sämst diciplin just nu.. Att öppna mina böcker och börja plugga är inte alls lockande... och ändå vet jag att det är det jag verkligen bör göra. Är två veckor till jag har min första mastertenta nu (exakt på tiden!), så om jag ska klara den tentan och den andra så bör jag verkligen komma igång och plugga NU!! Är så mycket bättre på att sätta mig och plugga om jag har sällskap, eller är någon annanstans än just hemma.. Känner att biblioteket bör bli min nya pluggplats. Men har inte tid att ta mig nån annanstans idag, ska snart (om två timmar) iväg till åhus för middag hos familjen och sen vidare till scouterna.

Ajja, har iallafall gjort en planering nu för hur jag ska lägga upp plugget det närmaste två veckorna. Vilket gör att jag har mål att uppnå varje dag, underlättar lite iallafall. Nä, men om man ska ta tag i pennan och böckerna nu..
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Leia

Hallå!

Hur är det idag?

2009-10-13 @ 14:19:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0