torsdagens planer

Dagen är igång.. jag inte lika mycket. Tog mig lite sovmorgon, eftersom detta är den enda dagen i denna veckan jag kunde sova ut (bortsett från i tisdags), jobbar ju hela helgen. Så nu efter 12 timmars sömn eller ja 11 kanske det blev.. vaknade till när det regnade som värst imorse (vid den tiden jag brukar gå upp). Var ganska skönt att vakna och höra hur det regnade men veta att jag kan ligga kvar och somna om! Sen är det inte fel att dock komma upp i tid eftersom man får mer ut av dagen. Men det får bli imorgon! Ska försöka hinna med en powerwalk imorgon bitti innan jag ska till skolan vid tio. Så då blir det nog upp vid sju, så man hinner med en en timmes promenad. :)

Funderar på om jag ska ta tag i träningen ikväll med. Såg nyss att xercise har öppet hus idag = gratis träning! Så kanske ska testa på ett indoorwalking pass, har ju hört att det ska vara en upplevelse... hmm.. får fundera vidare på det.. Det är ganska lockande..

Nu ska jag iallafall ägna mig åt lite plugg, sen blir det en runda ner på stan och apoteket bland annat. Ska hämta ut mitt recept.. sådär två veckor efter det blev utskrivet. :)


Slutligen ett litet urval av vad som är tänkt att köpas på Ikea i helgen..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0