äntligen lite nedvarvning och helg innan ytterliggare två pluggveckor..

Ännu en helg har passerat.. fast för min del blev det inte helg förrän vid lunch idag.. så känns det som iallafall. Igår ägnade jag större delen av dagen åt att skriva till vårt grupparbete som skulle in sen på kvällen. Fast blev en runda upp på stan med familjen på eftermiddagen för att leta 20-årspresent till madde och sen hjälpte pappa mig att sätta ihop min tv-bänk.. blev ganska så bra.. fast är dock lite sne.. vilket gör att det ser skitfult ut framtill! (enligt min åsikt).. Måste nog åtgärda snart innan jag får panik på de ojämna springorna.

Sen blev det till åhus iallafall där jag fortsatte skriva på grupparbete och satt med till tio på kvällen.. sen övergav jag resten till de andra i gruppen då jag behövde sova innan dagens jobb.
Imorse ringde klockan vid halv sju, sen blev det jobb mellan halv åtta och kvart över elva.. Jobba med Martina igen.. Alltid lika kul! En riktigt härlig person som man bara har kul och blir glad av att jobba tillsammans med. =) Sen blev det lunch i Åhus innan vi åkte in till stan för att spendera kvällen här. Där vi fixat ännu mer med småsaker och satte på mina nya skrivbordsben på skrivbordet som jag köpte på IKEA förra helgen. Sen blev det en promenad runt stan, innan vi gick hem och gjorde hemmagjord pizza... e alltid lika gott! :)

Nu ska jag nog ta och sova snart.. blir en lång dag imorgon med först föreläsning 10-12, sen fixa presentationen till onsdag och därefter hem och börja tentaplugga, insåg innan ikväll att på tisdag är det två veckor till första tentan och därmed två veckor och två dar till andra tentan!! Så är stor tid för att komma igång och tentaplugga! Vilket innebär att all oplanerad tid som jag har de närmsta två veckorna ska ägnas åt tentaplugg.. Hoppas bara jag har tillräckligt mycket diciplin för det me.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0