flängande

Är åter hemma efter helgens än så länge alla vändor hit och dit och överallt! Känns som så iallafall, som att man flängt hit och dit och lite till.. :) Även om jag bara tagit mig mellan; min lägenhet på östermalm och davids på söder, tillbaka till min lägenhet för att sova, tillbaka till davids lägenhet för ytterliggare lite JOTI, tillbaka till min lägenhet för att byta om, vidare till Stoby (hässleholm) för att fira madde som fyller 20 på onsdag, och för en stunds sen kom jag tillbaka till kristianstad och hit! =) Vilket jäkla flängande på ett dygn och några timmar!


Efter en natt som gav ganska lite sömn då jag kom hem vid tjugo i tre i natt, hade en vän som ringde vid tre som behövde nånstans att sova, så var jag tillslut i säng vid fyra tiden pch sen ringde klockan igen vid nio imorse, så blev det tillbaka till davids lägenhet igen vid halv elva.. Sen blev det lite JOTI och chattande igen, innan de andra skulle bege sig till österslöv för ting och jag hem för att byta om till kalas. Sen har vi sen tretiden varit i Stoby för att fira Madde. Alltid lika kul att träffa sin släkt och madde blev verkligen glad för sin present.. =) Härligt!

Nu ska nog sova nu så man kan sova ut lite innan det blir en plugg och träffa carro dag imorgon. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0