andra veckans tenta avklarad

Denna dagen började med ett samtal till Bredband2, min bredbandsoperatör.. eller ska va det iallafall.. än så länge är det lite sådär med det, därav samtalet. Det samtalet resulterade i 20 minuters telefonkö och sedan ett tre-fyra minuters samtal som mest bestod av att jag läste upp massa siffer och bokstavskombinationer också avslutades det sedan med ett 'ja, nu ska det behandlas av våra tekniker, men lämna datorn igång så ska det nog fungera sen'... jo, visst det funkar oxå jättebra nu eller inte..Himla bra teknisk support det där! Ajja, får se om det funkar imorgon, annars blir det ännu ett samtal dit.. Ger mig inte förrän det fungerar nu! Börjar bli trött på att ha det som det är just nu. 

Efter samtalet blev det lite tentaplugg och sen vid tolv begav jag mig mot Lund, med lite tentaplugg på tåget me, såklart, och sen kl två var det dags för tenta. Dagens tenta gick i början inte så bra, satt nog en halvtimme och funderade på vad det var de ville ha fram på första frågan.. men efterhand lossnade det och vid fem lämnade jag in tentan. Då, nöjd med svaren på vissa frågor och på vissa kunde jag skrivit mer och bättre om jag nu hade kommit ihåg mer... Men hade svarat på alla frågor iallafall... fast sen återstår det att se om det blivit rätt och framförallt om det är det lärarna ville ha. Det är alltid lika svårt att veta när det är essäfrågor. :S

Väl hemma igen har det blivit lite matlagning.. och som vanligt glömde jag att ta upp mat innan jag gick, så ikväll blev det makaroner och kokt korv.. ganska tråkig mat.. men, men. Mättande iallafall! =)

Imorgon blir det en runda på stan för att leta utstyrsel till lördagens fest. Är ju födelsedags-/examensfest med halloweentema (såklart). Så måste komma på nåt att klä ut sig till/i.. Det bästa vore om jag kunde tagit mig till åhus och gått igenom alla lådor som finns där. Men finns inte riktigt tid för det, så litar på att jag hittar nåt på stan.. eller får jag väl ta fram fantasin och gå igenom mina garderober några gånger för att se vad man kan komma på! Nån som har nåt förslag? Sist det var tema fest var jag ju missy elliot, men nu ska det ju vara lite mer scary!



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0