ett hus för 63 milj. det är ju vanligt man funderar på att köpa ett sånt...

Har nyss sett sista avsnittet om hollywoodfruarna.. Snacka om att de är klockrena kommentarer i det programmet ibland.. eller varför inte se till vad huspriserna låg på på de husen som Agnes-Nicole kollade in. Ett hus för 63 miljoner.. och vi tycker husen på hyllan i Åhus är i en prisklass för sig när bara en tomt där går på 3 miljoner typ och sen byggs det hus för 5-6 miljoner på det. Men det är ju bara en små summa när man jämför med lyxhusen i Hollywood.

Nä, men över till verkligheten istället. Som är den såkallade "helvetes-veckan" enligt min åsikt... Tre arbeten ska skrivas... vaddå stressigt! Kommer ju med största sannolikhet känna av min magkatarr x antal gånger me känns det som. Men är bara till att planera väl och inte stressa upp sig i onödan, hur lätt det nu är när man inte har så mycket tid. Jaja, blev klara med vårt andra case idag iallafall, vid halv femtiden! Så skönt att bli klara i vettig tid och dessutom ha pp:n gjord me. Så nu ska vi bara läsa igenom rapporten nån gång vardera innan jag ska skicka in det imorgon. So one done, two to go!

Hann även med en runda på stan i Lund me innan tåget gick hem. Letade efter 20-årspresent till Madde.. men det är inte det lättaste. Men ska ta en runda på stan med familjen på lördag så då ska vi väl hitta nåt iallafall. Jag har ju lite idéer i alla fall.. Måste bara kolla i rätt affärer.
Väl hemma igen blev det en promenad till maxi för att handla lite. Frukost maten började ta slut så behövde köpa hem lite nytt. Känns som att det just nu är typ det enda jag äter här hemma. Fast äter ju middag och lunch hemma ibland me, men när man är i Lund den mesta tiden så blir det oftast middag där nere och sen bara nåt lätt när man kommer hem på kvällen. Som ikväll då det blev stekt korv och två mackor efter att jag varit och handlat. Gäller ju att varierar sig så man inte tröttnar på maten. Upptäckte att jag har väldigt svårt att äta (tröttnat på typ) varma mackor med stuvning på, då vi åt det igår hemma i Åhus. Var andra gången i rad jag hade riktigt svårt för att äta det utan att må illa.. fast kan bero på att det är alldeles för mycket mjölkprodukter i det på en och samma gång me. Nä, just nu gillar jag mer den traditionella smörgås-/plock- kvällsmaten istället.

Nä, nu sk jag fortsätta kolla på roast på berns.. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0