halva veckan gången..

Efter en lång dag har jag nu slatt mig ner i soffan och kollar på Stockholm-Arlanda. Ja, mitt favorit program är igång igen! Likeilikei! :) Skönt att tillslut ha hamnat i soffan, även om jag måste plugga även här. Trots en lång dag så är som sagt dagen inte slut, alltså tid att plugga. Vilket måste göras för tillfället. För annars ska jag skriva delar till två arbeten imorgon.. good luck with that säger jag bara... Men det ska gå!

Dagen har iallafall varit bra.. trots tidig start och en tågresa som hann sluta lagom till solen gick upp! Så idag gick solen upp kl ca 07:15 i Lund! Gud vad konstigt det kändes att komma till Lund samtidigt som det började bli ljust. Tur klockan snart ändras, annars lär det ju snart vara mörkt när jag sätter mig på 08:23 tåget också!

Väl i skolan på första föreläsningen hade turen vi att slippa redovisa på casediskussionen idag.. Snacka om att vi drog varsin djup suck av lättnad när det inte blev vår grupp! :) Vilket var mest rättvist dessutom, för de grupperna som redovisade idag hade inte redovisat tidigare så mer rätt kan det ju inte bli.
Sen har det blivit grupparbete efter grupparbete och vid tolv var det dags för dagens andra föreläsning. Där vi var lite förvirrade ett tag när han pratade om nåt som vi inte riktigt hängde med på. Det roliga eller jobbiga, beroende på hur man ser det, var att ingen av oss (varken jag, josefine, sara, linda och mattias) förstod vad det handlade om.

Men nu ska jag kolla/skriva lite på nån av rapporterna.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0