fika, manglat och papers

Sitter o fikar med en mugg kaffe och till det blev det skivade bananer i hemmagjord chokladsås. I brist på annat som var både mättande och energi för att skriva massa så fick det bli det. :)

Annars har jag idag första gången på några år manglat! Senast jag gjorde det var när jag bodde på Nygatan och hade mangel där, alltså 3½ år sen sist, och då blev det bara när jag hade tid och ork.. men idag fick jag för mig att mangla mina lakan och handdukar! Kanske för att jag bara har rapporter att skriva annars idag och när man pluggar tycker man plötsligt av någon anledning alltid att sånt som i vanliga fall är tråkigt blir kul att göra! Så manglade mina lakan.. Eller skulle blivit det eller stryka i vilket fall och då går mangla snabbare, hatar nämligen när lakan är skrynkliga. Perfektionist som jag e. Sen har det även blivit ett varv med dammsugaren, fast det var mest för att det började bli dammtussar överallt här och då går jag bara runt och nyseren massa.. Inte bra! Så dammsugaren fick åka fram lite snabbt!

Men nu ska jag fortsätta skriva om BMW, har lite mer än en sida än så länge. Fast då är det mycket spaltat oxå och inte mycket text, så behöver mer text.
Sen ska jag skriva det andra med. Hur jag nu ska få tid till det?! Lär bli en lång kväll det här och sen lite sömn innan det blir lund imorgon igen..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0