ekonomisammanställning

Har ägnat en och en halv timme nu åt att sammanställa kvittona från hösthajken och resten som vi vill ha pengar för, blev mycket ekonomiska termer i det brevet kände jag.. (yrkesskadad, japp!) Men nu är det redo för att skickas iväg. Kom på att det är på tiden att få iväg det till distriktet så att vi kan få våra pengar.. gissar att david vill ha sina pengar han ligger ute med bland annat. Hur som blev det slutliga resultatet ungefär häften av vad som var budgeterat! Kan man påstå att vi höll nere kostnaderna eller. :P

Sen har det blivit plugg me ikväll. Fast dock inte mycket skrivet. Konstaterade att när jag satt och läste igenom det vi har skrivit än så länge så nämndes just det jag hade tänkt skriva.. Och är lite onödigt att skriva samma sak två gånger! Men ska kolla lite till på det nu innan jag tänkte sova. Det jobbiga är dock att jag inte vet när jag ska vara i skolan imorgon. och alltså inte vet när jag behöver gå upp. Vet inte om vi ska ses med IA-gruppen (international accounting) eller inte. Har ju inte bestämt nån tid, bara sagt preliminärt.. Men vi behöver ses! Så funderar på att åka så jag är i Lund vid halv elva, så kan jag sitta i skolan och skriva på controller-rapporten (i management accounting & control) om vi inte ska ses med IA-gruppen. Måste (helst iaf) skriva klart båda rapporterna imorgon i vilket fall, annars blir det en rolig lördag förmiddag och söndags eftermiddag! Eller inte!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0